PDA

View Full Version : ajuda urgente...

massas
11-14-2008, 05:50 PM
ola amigos...
estou com um problemasinho...estou a elaburar um site no dremweaver juntamente com flash...numa das paginas tenho um arquivo swf onde tenho o menu etc. e queria criar o rodape directament no final do documento do dreamweaver que contem uns relogios integrados....monto todo mas quando edito no internet explorer aparece primeiro o arquivo swf e so depois de alguns segundo os relogiosinhos...no entanto no firex fox aparece ja todo sertinho...alguem me pode ajudar?

obrigada pelo vosso tempo:roll:

domedia
11-14-2008, 07:02 PM
Hi massas,
Do you write English?
Is the problem that your flash is not showing up on your website?

edbr
11-15-2008, 02:16 AM
babel fish
I am with one problemasinho… I am to elaburar a site in dremweaver together with flash… in one of the pages I have an archive swf where I have the menu etc. and wanted to create the baseboard directament in the end of the document of dreamweaver that they will count integrated clocks….I mount all but when decree in the Internet to explorer appears first the archive swf and alone after some according to relogiosinhos… however in firex fox he appears already sertinho all… can help somebody me?
post anURL or your codecode
babelfish
Afixe um URL ou seu código

Rob_Che
11-21-2008, 12:03 AM
"Tempo" - "Urgente" . . . I think an answer is required quickly.

edbr
11-21-2008, 12:59 AM
obrigada pelo vosso tempo thanks for your time - im guessing Rob

Chapo
11-21-2008, 01:33 PM
EDBR rocks as a Translater....!!!!

edbr
11-24-2008, 01:21 AM
hehe i get by in Spanish ,Dutch, French, Indonesian and Greek but back to babel in portugese